nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

18 Şubat 2015 Çarşamba

Bir Kapak İki Kitap "Derin Mavi"


    
   İnsanı tanımaksa zor sanat. Ama değer. Bütün şiirler, öyküler, şarkılar insanı anlatıyor. Anlayana selam olsun.
                                                                                       ( Tanıtım Yazısından)




   Bir Kapak İki Kitap; kitabı elime aldığımda ilk düşündüğüm bu oldu. Hem şiirlerin hem de öykülerin yer aldığı iki bölümden oluşuyor Sade ve Derin blog arkadaşımızın ikinci kitabı. .
  Şiirleri okumaya başladığımda adının Derin Mavi olmasının çok yerli yerinde bir seçim olduğunu fark ettim. Zira mavi kelimesi neredeyse tüm şiirlerde  kullanılmış ve kitabın adına uygunluğunu tamamlamış verdiği farklı anlamlarla.

    Nasıl ki  birbirimizin yemek tariflerini, çeşitli el işlerimizi beğenerek ve örnek alarak sayfalarımızda paylaşıyorsak, yazar arkadaşlarımızın da güzel yazılarını, varsa kitaplarını da paylaşmamız gerek diye düşünüyorum.






                                    Penceremizde bir martı eşliğinde Derin Mavi… 

   Kitabı incelerken; kapağındaki martıyı, sürekli penceremizin önünden geçen martılarla birlikte çekmeyi düşündüm. Bir ara o kadar çok martı geçiyordu ki "tamam " dedim "işte fırsat" kitabı aldım,bantla cama yapıştırdım ve bizim martılar uçtu gittii. Neyse ki bir iki dakikalık bir bekleyiş içerisinde tek tük de olsa bize selam verenlerin içinden birkaç tanesi ile istediğim pozları yakalama imkanı buldum.








 











 Hafta sonu o kadar çok fotoğraf çektim ki sonunda  işin içinden çıkamaz oldum; çoğu zaman olduğu gibi eşim ve kızlarımın yardımıyla belirledik paylaşım fotoğraflarımı.

                                                                    Sevgiyle Kalın...

41 yorum:

  1. Cook güzel bir tanitim olmus.Fikrine bayildim.Deep tone bunu kesin Bloguna kor :)

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim Şule. Beğendiğine memnun oldum. sevgiler ve selamlar karlı İstanbul akşamından :))

    YanıtlaSil
  3. Vaayy bee bantla yapıştırıp martıları bekle ,tam onlar geçerken yakala...Çok beğendim valla...Emek olan her şeyi çok seviyorum :)) Kitabın içeriğini de merak ettim...Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu çok önemsiyorum, yayınladığım her fotoğraf ya da yazımın üzerinde emek ve zaman harcıyorum. Fotoğraf çekmeyi de çok seviyorum, hal böyle olunca paylaşımım ister on dakikada yaptığım bir kurabiye ister günlerce uğraştığım bir el işi olsun fark etmez en güzel şekilde sunmak için elimden geleni yapıyorum. İlk günden beri paylaşımlarımın bir kaçı dışında yüzün altında fotoğraf çekimi yaptığımı hatırlamıyorum. İçlerinden en sevdiklerimi seçiyorum, bazen de eşime, kızlarıma soruyorum en beğendiklerini paylaşıyorum.
      Derin Mavi’ yi tanıtırken de farklı bir şekilde sunmak istedim. Teşekkür ederim, güzel değerlendirmeniz için

      Sil
  4. Fotoğraflarda çok emek var, güzel kareler çıkmış. Ve sonuçta iyi bir kitap tanıtımı olmuş, teşekkürler. İyi okumalar size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim. Beğendiğinize sevindim. Selam ve sevgilerimle.

      Sil
  5. süpersin nasılda sabırla bekledim bu kareler için sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Elif, sabır güzeldir :))

      Sil
  6. özlem,
    deep hepimizin sevgili arkadaşı,muhteşem bişeyler yapıyor değil mi?
    sen de ne güzel anlatmışsın:)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Havvacığım, arkadaşımız gerçekten çok güzel işler yapıyor ve kesinlikle takdiri hak ediyor.
      senin de yapılan iyi işleri çok güzel bir şekilde takdir ettiğini ve desteklediğini çok iyi biliyorum. ilk kitap için yaptığın tanıtım harikaydı. bizim blog arkadaşlığımızın en güzel yanı da bu sanırım karşılıksız destek ve samimiyet. teşekkür ederim güzel arkadaşım.

      Sil
  7. Aynı yazarın ikinci kitap tanıtım yazısına siz de rastladım. İlki Kedili evin dantelleri ve romantizmi eşliğinde idi ve çok etkileyiciydi. İkincisi en az ilki kadar etkili olmuş ellerinize sağlık.

    Martılı fotografları gerçekten çok beğendim. Derinlik, özgürlük ve mavi tutkusunu çok güzel yakalamışsınız.

    Bloglar, yeteneği ortaya çıkarmak ve koymak adına çok güzel bir mecra. Umarım bu yolla Türk yazın hayatı daha fazla yazar kazansın.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nurdan hanım, fotoğrafları çekerken içimden geçenleri gerçekten çok iyi hissetmişsiniz ve yorumunuzla o kadar güzel anlatmışsınız ki çok mutlu oldum .
      Türk yazın hayatı muhteşem eserler ve yazarlara sahip ve içlerine eklenmesi gereken çok yetenekler var. dediğiniz gibi bloglar bunun için çok iyi ve doğru bir yer. Deep Tone arkadaşımız da bu yolda kendine epey bir yer edindi.gerek denemeleri gerek öyküleri gerekse şiirleri ile adım adım ilerliyor.
      tekrar teşekkür ederim güzel ve anlamlı yorumunuz için. selam ve sevgilerimle...

      Sil
  8. Öce nerelerdesiniz epeydir, unutmuşum sizi! Yorum yapınca geldim . sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hoş geldin. bir blogta yorumunu gördüm, aklıma geldi bir hikayen vardı okumayı tamamlamamıştım , neler yapıyorsun diye bir göz attım, bir ara dönüp okurum. sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Harika kareler yakalamışsın, tebrik ederim :) Kitabı ben de merak ediyorum, ilk fırsatta almayı düşünüyorum.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, Hülyacığım beğendiğine sevindim. şimdiden iyi okumalar diliyorum sana da arkadaşım. sevgiler...

      Sil
  11. Ne güzel bir jest olmuş Özlemcim eminim deep bayılacaktır bu sürprize fotoğrafların her biri birbirinden güzel sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımm, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. çok öpüyorum seni de yavrularını da.

      Sil
  12. bunu nası yaptın ya o fotoları nasıl çektin aaaaaaaa ayyyy ağlatcan amaaaaaaaaa gelcam yine evet bi yazı yazmalıyım bunun için. o martıları nası çektin sölesene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene, mutlu olmana çok sevindim.
      martılar bile kitabına selam çaktı Derin Daha ne olsun :)))

      Sil
    2. ama nası becerdin bunu yaaaa :)

      Sil
    3. o da benim sırrım.
      şaka şaka yazmıştım fotoğrafın altına :))

      Sil
    4. okumuştum onu da yani pes ama pes rast geldi tam orda ve matrıda benziyo yaniii :) ne taraf burası ki. benim martı üsküdarlıydı sanırım :) karşıda neresi görünüyo yaaaa :)

      Sil
    5. o kareleri yakalayabilmek için ellinin üzerinde fotoğraf çektim, yani öyle rast gelen bir şey değildi. onlar geçtikçe ben çektim ve en uygun olanları seçtik içlerinden. kitabını ilk aldığımda ismi ile kapağın uyumu, tam bu kareleri getirdi gözümün önüne, mutlaka gökyüzüne doğru olmalıydı çekimlerim ve sonuç…
      karşısı ? :))

      Sil
  13. harika olmuş ellerinize sağlık bayıldım <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, sevgilerimle...

      Sil
  14. Ne güzel bir tanıttım...
    Nazar boncukları adeta kitabın narinliğini hafifliğini savunmuş sanki :)
    Sonra dışarıdaki yaşam martılar ve gökyüzülü kareler kitabı dünyayla bütünleştiriyor dimi :)
    Hayal gücünüze emeğinize yüreğinize sağlık çok çok güzel fotoğraflar.Deepin yolu hep açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte fotoğrafları bu yüzden çok seviyorum, bazen anlatmak istediklerini o kadar güzel anlatıyor, hissettiriyor ki yazmaktan daha kıymetli oluyor. Bazen de her göz kendi duygularıyla farklı yorumlar katıyor ki bu da insan hayal gücünün zenginliğini gösteriyor. çok sevdim yorumunu.ben burada daha çok gökyüzü ve martılarla özgürlüğü vurgulamak istemiştim. ama senin bakış açın da müthiş güzel olmuş. çok teşekkür ederim, sevgiler...

      Sil
  15. İyi okumalar, fotoğraflar çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık. :)) Bloğunuzu takibe aldım. Bana da uğrarsanız çok sevinirim. www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldiniz, çok teşekkür ederim, beğendiğinize sevindim. hemen geliyorum ziyaretinize , çok sevgiler...

      Sil
  16. Keyifli bir yazı olmuş.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgili Saadet. selamlar...

      Sil
  17. Çok hoş tanıtım. Özellikle fotoğraflar çok şık. Eline sağlık. Deep'in kitabı olur da kötü olur mu zaten diyor ve emeğin için teşekkürler edip çekiliyorum efenim. Sevgiler... ;)

    YanıtlaSil
  18. çok çok teşekkür ederim. beğenmene mutlu oldum. selam ve sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  19. ay baksanaaa amaaaa ben bu fotoları istiyorum hani bak blogumda köşede instagram var oraya koycam yaaaaa ama kopya edemedim bak bi serbest bırak da alayım fotoları oraya koyayım ya da bloguma göndersene hızlı resim jpg olarak ama lütfen ama yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam, ayarladım alabilirsin.

      Sil
    2. alabildin mi Derin, kapatıyorum. selamlar...

      Sil
  20. oleeey çok teşekkür ederim ki şimdi aldım :)

    YanıtlaSil
  21. instakıramı gördün müüüeeee :))))

    YanıtlaSil
  22. Merhaba Deeptone den geldim, takipteyim, bana da beklerimm
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil