nazar için:

Felak Suresi Anlamı: ( Ey Muhammed ! ) De ki: Yaratıkların şerrinden, bastırdığı zaman karanlığın şerrinden, düğümlere nefes eden büyücülerin şerrinden, hased ettiği zaman hasedçinin şerrinden, tan yerini ağartan Rabbe sığınırım.

Nas Suresi Anlamı : ( Ey Muhammed ! ) De ki : Sığınırım ben insanların Rabbine, insanların Melikine (mutlak sahip ve hakimine ), insanların İlahına. O sinsi vesvesenin şerrinden, O ki insanların göğüslerine ( kötü düşünceler ) fısıldar. Gerek cinlerden gerek insanlardan ( olan ) bütün vesvesecilerin şerrinden Allah ‘ a sığınırım.

Peygamber Efendimiz iki kul euzüyü okuyup buyurdu ki; “bu iki sure ile belarlardan, nazardan korunun ! hiç kimse bu iki sure ile korunduğu gibi, başka şeyle korunamaz. “ ( Ebu Davud )

10 Mayıs 2017 Çarşamba

Örgü Çanta



           











   Mübarek Berat Gecemizin, hayırla, hayırlı  dualarla, günahlarımızın affıyla ve huzurla geçmesini dilerim.Her daim Sana sığınıyoruz Yarabbim, bizi doğru yolundan ayırma , bizi herkesin, her şeyin hayırlısıyla karşılaştır, her an yardımcımız  ol  Allahım. Amin.



                             

                          Merhabalar,

  Çantamı öreli üç hafta kadar oldu. Astarlaması, dikmesi , fotoğraflaması derken ancak paylaşabiliyorum. Kullanırım umarım. Şimdilik sevdim ama biraz küçük gibi geliyor, göz kararı örünce tam ayarlayamadım sanki, olmadı yünlerim, el işlerim için olur. 
























Selam ve sevgiler gönlü güzel gönülden arkadaşlarım...

7 yorum:

  1. Çok zor üremiştir bu çanta, ellerine emeğine sağlık Öce annem ♥
    Renkte şahane üstelik

    Kadiliniz mübarek olsun bu arada ♥

    YanıtlaSil
  2. Emeğinize sağlık Harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. Excellent post! I follow you,please follow me back
    http://fashiontrendsfashionblog.blogspot.ba/

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor... iyi günlerde kullanın. :)

    bu ara da blogumda çekiliş düzenliyorum. sizi de beklerim. bebegimincicileri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullanılsın canım gerçekten çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  6. Elinize sağlık, bekliyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Güzel görünüyor. Ellerinize ve emeğinize sağlık. :)

    YanıtlaSil